Gemeente Katwijk blij met de invoering van de Maatschappelijke Diensttijd (MDT)
Gemeente Katwijk is blij dat de Maatschappelijke Diensttijd (MDT) ingevoerd kan worden. De gemeenteraad diende eind 2019 een motie in waarin het college werd gevraagd om een voorstel hoe de MDT kon worden ingezet. Daar is het programma van het Welzijnskwartier de uitwerking van. Wethouder Adger van Helden: “De MDT sluit aan op de doelen uit de maatschappelijke agenda en is onderdeel van de opdracht Ondersteuning en versterking vrijwilligers. In deze opdracht streven we ernaar...