De Toekomst van Katwijk: meet-up #2
De gemeente en maatschappelijke organisaties zijn voor de zomervakantie veelvuldig aanwezig geweest tijdens activiteiten en gewoon op straat om met u als inwoner van de gemeente Katwijk in gesprek te gaan over de toekomst van Katwijk. ‘In wat voor Katwijk wilt u leven?’ is de centrale vraag die de gemeente stelt. Inwoners van Katwijk hebben daar veel ideeën over. Ruim 1000 (!) reacties leverde dat in juni en juli op. Na de actieweek en de eerste meet-up was het op donderdag 12 juli de beurt aan sociaal-maatschappelijke organisaties die subsidie van de gemeente ontvangen om samen na te denken over de toekomst van Katwijk. Zo werken we gezamenlijk toe naar een Maatschappelijke Agenda. Een agenda met opgaven waar we met elkaar aan gaan werken in Katwijk.