Lezing schrijver Leon Biezeman
13 september vanaf 19:30 uur Dyslexie hebben en toch boeken schrijven en voorlezen… het lijkt een lastige combinatie te zijn. Toch is dit precies wat auteur Léon Biezeman doet. Op 13 september om 19.30 uur vertelt hij hierover tijdens een lezing in Bibliotheek Hoornes/Rijnsoever. Ook zal hij ingaan op de mogelijke connectie tussen dyslexie en laaggeletterdheid. Over de lezing Wat is dyslexie eigenlijk? Tegen welke problemen loop je aan? En hoe ervaren anderen dyslexie? Leon schreef er...