Een verjaardagskaart van de gemeente
Vanaf maart gaat de gemeente maandelijks verjaardagkaarten sturen naar inwoners die 18 jaar worden. Naast hartelijke felicitaties ontvangt de jarige ook belangrijke informatie die bij deze mijlpaal hoort. Want vanaf je 18de ben je meerderjarig. Dit kan betekenen dat er veel verandert in iemands leven én er mag ineens veel meer, zoals stemmen. Maar er moeten ook zaken geregeld worden, denk aan financiën en een zorgverzekering. De gemeente wil inwoners bij verschillende grote gebeurtenissen wijzen...