Jong en oud ontmoeten elkaar in en bij Scum
Verslag en foto's door stagiaire Evi. Afgelopen vrijdag organiseerde Team Katwijk aan Zee van Welzijnskwartier een gezellige middag voor jong en oud. Iedereen tussen de veertien en honderd jaar uit de wijk was van harte welkom om langs te komen bij Scum. Er stonden hier verschillende activiteiten voor ze klaar en er werd zelfs een lekker visje gebakken! Het zonnetje scheen en de sfeer zat er al snel goed in. Rond half vier kwamen de...