Katwijk benieuwd naar reputatie Citymarketing (UPDATE 1)
UPDATE 1: het aantal door jongeren ingevulde vragenformulieren m.b.t. de citymanager schijnt wat achter te blijven (zie ook de reactie bij dit item).
Dusss klik de link, geef antwoord op de vragen en misschien breng jij de citymanager nog op ideeen voor een echt vette HOAX… (met extra jus)
je weet wel, zo eentje waar iedereen ook echt gelijk intrapt (of in valt in dit geval).
Hieronder het eerdere bericht
De gemeente Katwijk heeft sinds juni 2008 een eigen Citymarketeer, genaamd Wilma van Lent. Het is de bedoeling dat deze citymarketeer zich richt op de bewoners, bezoekers en bedrijven in Katwijk.
Nu, bijna een jaar later wil de gemeente weten of het Kattukse volk enig idee heeft wat deze citymarketeer aan het doen is en heeft nu twee studenten ingeschakeld voor een onderzoek.
De kuilengraaf-actie was onlangs nog landelijk in het nieuws, maar de redactie van Kattuk.nl kan zich weinig andere (hoogte)punten herinneren. Zijn deze er wel, of hebben we nog maar weinig van die citymarketing gehoord? En zijn de acties die gedaan worden wel goed voor Katwijk of begraven we veel geld in de zojuist gegraven Duitse schuttersputjes?
Geen reacties